עמוד הבית
עמוד הבית

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

עמוד הבית
אתרי סקי
ציוד סקי
חוויות גולשים
ביה"ס לסקי
כללי

   וידאו 

   חדשות 

   סקירת אתרי סקי 

   ספקי חופשות סקי 

   לוח יד שניה 

   לינקים 

ראשי > סקירת ציוד סקי מקצועי - סקיגייד
שתף  
Equipment מהפכת ספיידר 2011

קוראינו הוותיקים כבר קראו כתבות רבות על החברה עם סמל העכביש- מה עוד לא נאמר על החברה האמריקאית (המייסד יהודי-קנדי במקור) שנחשבת לטובה בעולם בביגוד סקי? חברה שנבחרות ארה"ב, קנדה, אוסטריה ועוד רבות בוחרות בכל שנה בחליפות שלה עבור הספורטאים שלהן, חברה שהלוגו שלה מציץ מכל עבר באתרי הסקי היוקרתיים ביותר בעולם, שידועה בעליונות הטכנולוגית של המוצרים שלה, שמייצרת ביגוד סקי כבר יותר מ 30 שנה ושמהווה מודל לחיקוי לכל חברות הסקי (ואם כבר מדברים על מודל לחיקוי, הרי שבסין ספיידר הוא מותג הסקי ש"זוכה" ליותר חיקויים זולים מכל מותג אחר...).
אז אחרי כל ההקדמה הארוכה הזו- בואו ואפתיע אתכם- הפעם נדבר על ספיידר מכיוון שונה, שרבים עדיין לא מכירים.

לאחר שספיידר ביססה את מעמדה בצמרת, שמו לב בחברה בשנים האחרונות כי גילם של הרוכשים חליפות מתוצרתה הולך ועולה, המותג מאבד את הקהל הצעיר שכל כך אפיין אותו בתחילת דרכו ואת הזיהוי שלו עם מקצוענות בגלישה (שני בניו של מייסד החברה השתתפו בתחרויות סקי מקצועניות, ועבורם בעצם הוא החל לעצב ולייצר חליפות). בספיידר הרגישו שאמנם קהל אמיד ונאמן משתלם מאוד בשורת הרווח התחתונה, אך הם ידעו שהמותג שלהם אמור לייצג הרבה יותר מכך- ולשם כך הם שכרו מהנדסים חדשים מוכשרים, מעצבים צעירים, אנשי שיווק שהתוו קו חדש למוצרים- ויצאו לדרך חדשה.
המטרה העיקרית היתה הצערת המותג (מלשון צעיר) , דרך הצערת המוצרים עצמם והתאמתם ל"עולם החדש"- עולם בו הגלישה היא הרבה יותר אקטיבית, הפריסטייל נותן את אותותיו לא רק כסגנון גלישה, אלא בעיקר כגישה, עולם בו רבים מהגולשים מתנסים בספורט אתגרי נוסף פרט לסקי (אופניים, ריצות, גלישת גלים וכו'). המעצבים שאבו את עיקר השראתם דרך התבוננות באופנת הרחוב העכשווית ואפילו, רחמנא ליצלן, אופנת ביגוד הסנובורד, שמזוהות שתיהן עם צעירים.

התוצאות לא איחרו להגיע- סדרות של מעילים ומכנסיים בגזרות רחבות שנראות טוב על הגוף- לא צמוד מדי מצד אחד, ומצד שני לא ענק כמו מעילי הסנובורד שמגיעים לעיתים עד הברכיים. הצבעים מיוחדים וחורגים מהמקובל בספיידר- הרבה כחול וירוק על כל גוניהם, שימוש בבדים פחות יוקרתיים שמקנים לחליפה מראה יותר יום-יומי ופחות פריט מוזיאוני, תוספות של כיסים יעודיים לנגני מוזיקה ופלאפונים עם אוזניות, ועוד.
גם בגזרת המחיר הבינו בספיידר את המציאות, והתאימו את המחירים באותן סדרות ליכולות של קהל צעיר יותר, שלא יכול, או לא מעוניין לרכוש מעיל ב 3,000 ₪ ומעלה. הסדרות ה"צעירות" מתחרות מבחינת המחיר עם מותגים "פשוטים" בהרבה מספיידר, ועושות זאת בצורה טובה מאוד- הודות לשימוש בחומרים מעולים וטכנולוגיות עיליות אותן שמרו מהדגמים היוקרתיים, כך שהגולשים היום נהנים משני העולמות- איכות ועיצוב של מותג על, במחיר שווה (כמעט) לכל כיס.
בתמונות כאן בעמוד אתם יכולים לראות חלק קטן מהדגמים המיוחדים שיגרמו לכם הנאה רבה לפחות פעמיים- פעם אחת בחופשה- כשיגנו עליכם מפני כל מזג אוויר וישמרו עליכם יבשים, ועוד הרבה לפני כן- בתשלום בחנות...

בביקור הבא שלכם בחנות, תעשו סיבוב ותיסקרו את החליפות החדשות של ספיידר- לצד הסדרות הוותיקות והיקרות יותר תמצאו גם את הדגמים החדשים, שלפחות לגבי חלקם תופתעו לגלות שמדובר במוצר של ספיידר. 

את קולקצית ספיידר המלאה ניתן להשיג בלעדית ברשת סקי-פס. www.skipass.co.il

 

 
צור קשר  |   מי אנחנו  |   שלח לחבר  |   הפוך לדף הבית
© כל הזכויות שמורות לסקי-פס סקי וסנובורד בע"מ
Designed by Studio Arava    ZOD מערכות מידע בע"מ